Vi ved alle sammen, at når vi tager på hotelophold, så er det ikke altid at man kan forvente at komme til et hotel, som har de rette faciliteter til at gøre opholdet behageligt. Det kan være alt lige fra elevatoren ikke lige virker, restauranten har ikke vegetar retter og handicaptoiletter er der ingen af. Listen er lang med de forskellige oplevelser, som vi har haft.
Celine Genson er studerende på University College Lillebælt (UCL) i Odense. Som en del af hendes eksamensprojekt er hun ved at udarbejde en analyse og rapport om, hvordan hoteller kan forbedre oplevelsen fra kunder med fysiske og mentale udfordringer.
Vi håber, at du vil hjælpe Celine med hendes projekt ved at udfylde hendes spørgeskema og dele dine oplevelser omkring hotelophold.
Spørgeskemaet er på dansk og er åben for besvarelser indtil 31. maj 2021.
Du kan finde spørgeskemaet her https://forms.gle/gxif9z5ro8vCmEw27
Forfatter: Celine Genson, studerende på University College Lillebælt (UCL) i Odense
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Modtag nyheder og aktuelle informationer direkte i din indbakke. Ved tilmelding accepterer du vores cookie- og privatlivspolitik.
FAKS – Foreningen af kroniske smerteramte og pårørende
Herstedvang 14,
2620 Albertslund
Telefon: 51 92 63 41
Email: faks@faks.dk
©️ FAKS / Webdesign Silverbeerg
FAKS
Herstedvang 14
2620 Albertslund
Telefon: 51 92 63 41
Mail: faks@faks.dk
CVR: 20782978
I vores nyhedsbrev holder vi dig opdateret med nyheder, medlemsinfo, arrangementer og meget mere